Sitemizde şuan toplam 4955 film bulunmaktadır.

Yeni Hayat Türkçe Dublaj izle

285


Vanilla Sky Türkçe Dublaj izle
Haylaz Öğrenci Türkçe Dublaj izle

94.576
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Yeni Hayat Türkçe Dublaj izle

Yeni Hayat izle, Yeni Hayat türkçe dublaj izle, Yeni Hayat full izle, Yeni Hayat hd izle, Bir tom hanks klasiğidir. Chuck Noland, filmde hem kişisel hayatını hem de iş hayatını saatin tik-taklarına göre yaşayan bir FedEx sistem mühendisini canlandırıyor. Hırslı kişiliği yüzünden her şeyini kariyerine adamış olan Noland günlerini, maksimum kontrol sayesinde maksimum başarıyı getirecek şekilde önceden planlayarak yaşamaktadır.İşinde her şeyi halledebilen Chuck özel hayatında aynı derecede başarılı değildir çünkü işiyle ilgili sorumlulukları, uzun zamandır birlikte olduğu sevgilisi Kelly’ye çok az zaman ayırmasına neden olmaktadır. Filmde Kelly’yi yine bir Oskar sahibi aktrist Helen Hunt canlandırıyor.Fakat Chuck’ın bu manik varlığı, uzak bir adada yalnız kaldıktan – hayal edilebilecek en ıssız yere savrulduktan – sonra sona erecektir. Yaşam mücadelesi vermeye başladığı andan itibaren, günlük hayatın rahatlığından uzakta, ve hiç kimseyle konuşamayan Chuck hem fiziksel hem ruhsal açıdan bir değişime de başlamış olacaktır. Ve günlük hayatın boş işleri ve baskılarını çok uzaklarda bırakan Chuck’ın ‘başarı’ ya ve kendisine bakışı düşünebileceğinden çok daha fazla değişecektir. İyi seyirler.

Tür: Dram Filmleri, En İyi Filmler, İmdb 7+ Filmler, Macera Filmleri, Romantik Filmler, Tom Hanks Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2000 - ABD

IMDB Puanı: 8.6

Yönetmen: Robert Zemeckis

Oyuncular: Tom Hanks , Helen Hunt , Chris Noth , Wilson , Michael Forest

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Yeni Hayat Türkçe Dublaj izle” filminde 36 Yorum bulunuyor.
  1. Ahmet - 4 hafta önce demiş ki:

    Bunca yıldır ben bu filmi nasıl kaçırmışım,film çok güzel çok etkileyici,IMDB puanını gerçekten hak eden bir film, kesinlikle tavsiye ederim.

  2. erhan - 2 ay önce demiş ki:

    vvilsn nerdesin. etkileci…

  3. mehmet terzi - 3 ay önce demiş ki:

    İzlemeye değer tek kelimeyle ,her insanın bakışı ayrı olabilir ,hatırlatmakta fayda var aksiyon değil dram filmi ,ikinci ayrılıkta gözlerim yaşardı .bakıyorum bazı arkadaşlar çok mantık aramış filimde ama sonuçta filim bu ve gerekli bir filim.

  4. AYHAN ERGİNÖZ - 5 ay önce demiş ki:

    Ayhan Erginöz BU KISA HAYATTA KADERİMİZİN BİZE ÇİZDİĞİ YOL HARİTASINI ÇOK İYİ OKUYUP CUZİ İRADEMİZLE DEĞİŞTİRE BİLİRSEK YENİ YAŞAMA, UMMANLARA YELKEN AÇARIZ.TABİKİ BUDA YENİ HAYATLARIMIZIN AKSİYONU OLUR.

  5. erman - 6 ay önce demiş ki:

    kesinlikle harika. Adamın yaşadığı hayal kırıklıgına ragmen mücadedele edebilme hayata devam etme azmıne hayran kaldım

  6. ezgi - 6 ay önce demiş ki:

    04:05 deki müzigin adı ne?

  7. Hasan - 6 ay önce demiş ki:

    Tom Hanks kutunun içinde 1 paket köpek maması olduğunu söylemişti. Kutu son sahnedeki pikap arabasını süren kadına aitti.

  8. Serdar - 7 ay önce demiş ki:

    arkadaşlar kutunun içinde o bıçak gibi kullandığı ayakkabı var
    Bu arada çok güzel bir film 5 yıl önce izlemiştim şimdi bidaha izledim

  9. Mehmet can - 8 ay önce demiş ki:

    Ya abi o kutunun icindekini merak etmistim nese bu adamin filmleri hep anlamli guzel oluyo

  10. kenan - 8 ay önce demiş ki:

    kutunun içindekini öğrenemeden film biti be…

  11. Betul - 11 ay önce demiş ki:

    Tom Hanks işte…

  12. dt - 12 ay önce demiş ki:

    güzel ne kelime gelmiş geçmiş izlediğien iyi film esaretin bedeli,yeşilyol,ve yeni hayat

  13. ngondem - 12 ay önce demiş ki:

    Filmlerin altına yorum yazmaktan pek hoşlanmam herkes izlesin kendi fikrini kendi düşüncesini oluştursun kafasında bana göre güzel olan bi başkasına göre kötü olabilir diye dusunurum hep ama bu cok başka bi film her anı adamın yerine kendini koymakla geçiyor sanki adamın yanında bide sen varsın gibi o çaresizlik hali ben olsam ne yapardım hali filmin sonunu getirmene izin vermiyor. sandalı yapıp ben olsam açılabilirmiydim o ıssız denize diye dusunuyorum. o kadar tuhaf ki ama inanılmaz bi film ya bu benim 3. falan izleyişim aynı etkiyi yaratıyor insanda KESİNLİKLE İZLE.

  14. mustafa gztc - 1 sene önce demiş ki:

    Efsane bir film herkesin izlemesini tavsiye ediyorum.

  15. emrah - 1 sene önce demiş ki:

    sürtük kadınn birde yaşadığını biliyordum diyor utanmadan , başkasıylaanda evlenip çocuk yapıyor
    TOM HANKS ten bir baş yapıt kesin izleyin derim

  16. efe - 1 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar haria bi film 2 si çıksa diye umut ediyorum çok güzel ayatın anlmını anltıyo aglicak gibi oluyorum hmen izleyin

  17. Engin Akıncı - 1 sene önce demiş ki:

    unutamayacağım filmler arasında yerini aldı sanırım …

  18. SEÇİL - 1 sene önce demiş ki:

    YENİ İZLEME FIRSATIM OLDU VE HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN ÖZEL FİLMLER ARSINDA EN BAŞTA HAYATINIZDAKİ DEĞERLERİ NETLEŞTİRMEYİ GARANTİLEYEN Bİ FİLM VE ETKİLENMEMEK MÜMKÜN DEĞİL ŞUAN NE DUYGULARDAYIM BİLEMESSİNİZ VE İZLEMEYEN KİŞİLERE SONUNA KADAR TAVSİYE EDİYORUM

  19. Osman - 2 sene önce demiş ki:

    hareketlilik ve sürükleyicilik bekleyen izleyiciler hiç yanaşmasın
    şahsen benim beklentim yüksekti fakat yanılmışım özgün bir yapıt değil tekdüze herşey tahmin edebileceğiniz üzere kurgulanmış.

  20. mücahit - 2 sene önce demiş ki:

    agzımıza şey edildi :S

  21. salih - 2 sene önce demiş ki:

    4 yıl nasıl kalmış orda kimse gelip gitmemiş mi ne garip

  22. esra - 2 sene önce demiş ki:

    Film harika yaa…Gerçekten izlediğim en iyi filmdi.Hocamız tavsiye etmişti asla unutmayacağım bu filmi

  23. Oğuz - 2 sene önce demiş ki:

    Unutulmaz fılmler arasında yerını alacak bı fılm tarıf edeılemez son sahnelerınde cok daha duygu dolu anlar yasadım…

  24. ismail00805 - 2 sene önce demiş ki:

    bu film bi efsane ya… şimdi izleme şansı buldum rasgeldi.. keşke devam filmi olsaydı… tom hanks ve helen hunt iki dev oyuncu bnm için…

  25. yumoş evgi - 2 sene önce demiş ki:

    güzel. ama ateşi yarattım demen çok saçmaydı 😀

  26. mertkey - 2 sene önce demiş ki:

    muhteşemdi.. bagzı arkadaşlarda ateşi sen yaratmadın diye laf atmış adamın delirme seviyesinde oldugunu anlamadıkları için.. gidin çizgi film izleyin.!

  27. hsyn - 2 sene önce demiş ki:

    kacıncı kez ızlıyorum sayısını unuttum… söze gerek yok…

  28. tunahan - 2 sene önce demiş ki:

    bu film hayatımı değişdirdi bu kadar güzel film olurmu emeyi geçen herkeze Allah razı olsun izlemesseniz inanın bi çok şey kay bedersiniz

  29. Kazım - 2 sene önce demiş ki:

    Eren Stranded Deep bu filmin oyunu değil. O oyundaki top bir GÖNDERME Fedex kutusuda GÖNDERME oyunu filan değil yani .

  30. buse - 3 sene önce demiş ki:

    ateşi nah sen yarıttın………..!!!!!!!!!!

  31. Eren - 3 sene önce demiş ki:

    Oyunuda Var Oyununun Adı Stranded Deep Hatta Ondada Bir Top Var Onla Yine İstersenn arkadaş oluyosun adı woolie 🙂

  32. fatih - 3 sene önce demiş ki:

    super film gercekten

  33. aydın - 3 sene önce demiş ki:

    güzel

  34. cevap - 3 sene önce demiş ki:

    atesi sen yaratmadın !!1!

  35. mylove - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir film sonunda aglamam gereksede 🙂

  36. aLi - 3 sene önce demiş ki:

    izLemeyen varmı? 🙂